قابلیتهای ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B
جامع ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان را در اینجا بیابید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





قابلیتهای ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B

یکی از دغدغه‌های خریداران ماشین‌های ظرفشویی مبله پر کردن تمامی ظرفیت آن است. با استفاده از این مدل دیگر این دغدغه را نخواهید داشت. استفاده از ماشین ظرفشویی در مهمانی‌ها کمک شایانی خواهد بود و به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد و یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد. این مدل در ابعاد گنجایش، پهنا 550 میلی متر، عمق 550 میلی متر و ارتفاع 590 میلی متر طراحی شده است. این محصول دارای دو طبقه مجزا است. این مدل دارای محفظه داخلی استیل است. ماشین‌های ظرفشویی در مصرف آب و برق نیز صرفه‌جویی می‌کنند. رده مصرف انرژی این محصول A+ است. با استفاده از این محصول علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمی مصرف می‌شود. این ماشین ظرفشویی با بهره‌گیری از 7 برنامه ‌شست‌وشوی از پیش تعیین‌ شده قطعا رضایت مصرف ‌کننده را تامین می‌کند. شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مدنظر و تعداد ظروف یکی از این 7 حالت را انتخاب می‌کنید. این امکان به شما قدرت انتخاب بسیاری می‌دهد و شما با توجه به خواسته‌تان نحوه شستشو و کار ماشین‌ ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B را مشخص می‌کنید.

یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت اضافه کردن ظروف جا مانده است. WQP8-3802B دارای امکانات ویژه‌ای مانند نمایشگر میزان کسری نمک و مایع است که با در نظر گرفتن کیفیت ساخت و این امکانات می‌توان این محصول را از شاخص‌ترین محصولات این گروه کالایی دانست. با استفاده از این قابلیت شما یک کالای باکیفیت در عین حال با‌صرفه دارید. سرعت این مدل مطلوب است و می‌توانید در یک زمان کوتاه، نتیجه قابل قبولی بگیرید. برای ماشین‌ ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B صفحه نمایشگر تعبیه شده است. این مدل دارای برنامه میوه شور است و شما علاوه بر ظروفتان قادر هستید میوه‌هایتان را هم بشویید و در زمان صرفه‌جویی کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل استرلیزه کردن با شست و شو در دمای ۸۰ درجه است. این کارایی برای افرادی که به تمیزی اهمیت ویژه می‌دهند بسیار کارآمد است. یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی شست و شوی سریع و اقتصادی (۹۰ دقیقه ای) است. این کالا دارای قابلیت عیب یاب خودکار است و این ویژگی از آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B, ماشین ظرفشویی الگانس ایتالیا, ماشین ظرفشویی 8 نفره الگانس, ماشین ظرفشویی رومیزی الگانس, قیمت ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP8-3802B ,
نویسنده : رزالین